Οι καλύτερες τροφές για να παραμείνετε υγιείς και να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα αυτό το χειμώνα

by Newsroom

Οι καλύτερες τροφές για να παραμείνετε υγιείς και να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα αυτό το χειμώνα

Με τόσες πολλές εκδηλώσεις, όπως δείπνα με την οικογένεια, γιορτές, προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα, έχουμε πολλούς περισπασμούς για να μην μας απασχολεί η υγεία μας και να τρώμε γενικά λάθος τροφές , με αποτέλεσμα να παχαίνουμε και αργότερα όταν ανοίγει ο καιρός να προσπαθούμε μάταια να χάσουμε τα περιττά κιλά του χειμώνα.

Συχνά, δεδομένου του καιρού, η άσκηση θυσιάζεται για ζεστές νύχτες που διαμένουν στο εσωτερικό στον καναπέ. Με συντομότερες ημέρες και ψυχρότερες καιρικές συνθήκες, η εύρεση του κινήτρου για να παραμείνετε υγιείς  μπορεί να είναι δύσκολη. Και αυτό μπορεί να θέσει τα θεμέλια για ένα εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα, που σας θέτει σε μεγαλύτερο κίνδυνο ασθένειας.
Υπάρχουν αμέτρητες συμβουλές και ιδέες για τη χειμερινή ευεξία για να εξασφαλίσετε ότι έχετε πολλούς τρόπους να παραμείνετε υγιείς  και ασφαλείς σε αυτήν την περίοδο. Αυτές οι υγιείς συνήθειες του χειμώνα θα σας βοηθήσουν να αναγνωρίσετε τι μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας.

 

ΜΑΓΕΙΡΕΨΤΕ ΜΕ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

Υπάρχουν πολλά είδη μανιταριών που έχουν ανοσοποιητικά οφέλη για την υγεία μας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα μανιτάρια έχουν φυσικά αντιβιοτικά. Αυτό τους δίνει φαρμακευτικές ιδιότητες, και τα αντιβιοτικά μας  βοηθούν να καταπολεμήσουμε πολλούς τύπους ασθενειών. Την επόμενη φορά που βρίσκεστε στο σουπερμάρκετ, φροντίστε να αγοράσετε μανιτάρια.

 

 

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ

Οι φυτικές ίνες που βρίσκονται στα μήλα, τη βρώμη και τα καρύδια είναι ένας σημαντικός τρόπος για να μειωθεί η φλεγμονή και να ενισχυθεί η λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Οι φυτικές ίνες βοηθούν επίσης στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης στον οργανισμό μας και βοηθούν στην απώλεια βάρους και την προστασία από τον διαβήτη. Αυτή είναι μια ιδιαίτερα σημαντική συμβουλή για την υγεία των ηλικιωμένων τον χειμώνα που χρειάζονται μια δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες για την προστασία των πεπτικών τους συστημάτων.

Επιλέξτε φρούτα και λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C

Προσθέστε στα γεύματά σας τρόφιμα όπως γλυκοπατάτες, ντομάτες, κόκκινες πιπεριές και εσπεριδοειδή καθώς περιέχουν βιταμίνη C, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στο ανοσοποιητικό σύστημα και τα επίπεδα ενέργειας. Αυτές οι τροφές είναι ιδιαίτερα σημαντικές αν ασκείστε τακτικά.

Μην ξεχνάτε τις πηγές ψευδαργύρου, όπως το σπανάκι

Κατά τους χειμερινούς μήνες ελλοχεύουν διάφοροι ιοί που μπορούν να προκαλέσουν κρυολογήματα ή γρίπη. Επομένως, είναι σημαντικό το ανοσοποιητικό μας σύστημα να λειτουργεί κανονικά και ο ψευδάργυρος συμβάλλει σε αυτό. Τρόφιμα όπως τα στρείδια, το σπανάκι και τα όσπρια είναι καλές πηγές ψευδαργύρου.

Τρώτε περισσότερες τροφές πλούσιες σε σίδηρο

Το κόκκινο κρέας,μοσχαρίσιο συκώτι  οι φακές και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι καλές πηγές σιδήρου, υποστηρίζοντας ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα. Εάν δεν παίρνετε όλο τον απαραίτητο σίδηρο από τις διατροφικές πηγές, ίσως χρειαστεί να πάρετε ένα φυσικό συμπλήρωμα.

Αυξήστε την πρόσληψη ψαριών, αυγών και τυριών

Τα ψάρια όπως ο σολομός και ο μπακαλιάρος σαρδέλα  καθώς και το γάλα, τα αυγά και το τυρί, είναι μια μεγάλη πηγή βιταμίνης Β12 η οποία συμβάλλει στην κανονική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και στη μείωση της κόπωσης.

Αντικαταστήστε τα σακχαρούχα τρόφιμα με γλυκά ριζώδη λαχανικά και σούπες

Μερικές φορές οι χειμερινοί μήνες μπορούν να μας κάνουν να καταναλώνουμε comfort foods με άφθονη ζάχαρη που μπορεί να είναι κακή τόσο για την περιφέρεια όσο και για τα επίπεδα ενέργειάς μας. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά χειμερινά τρόφιμα που είναι θρεπτικά και θερμαντικά.  Δοκιμάστε ψητά ριζώδη λαχανικά που είναι νόστιμα και γλυκά ή σούπες πλούσιες σε λαχανικά και ζεστά μπαχαρικά.

Μπρόκολο και κουνουπίδι

Εκτός από το τακτικό πλύσιμο των χεριών, αυτά τα σταυρανθή λαχανικά αποτελούν κορυφαία άμυνα από τις ασθένειες του χειμώνα. Περιέχουν και τα δύο υψηλά επίπεδα βιταμίνης C, η οποία σχετίζεται με αυξημένη ανοσολογική λειτουργία.

 

ΜΑΓΕΙΡΕΨΤΕ ΜΕ ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ

Τα κρεμμύδια, το σκόρδο, το τζίντζερ και ο κόλιανδρος είναι τα τέλεια μπαχαρικά για να προσθέσετε γεύση στα πιάτα σας. Όχι μόνο κάνουν τα τρόφιμα πιο νόστιμα, αλλά βοηθούν κιόλας στη βελτίωση της ανοσοποιητικής λειτουργίας. Ο κουρκουμάς είναι ένα μπαχαρικό που χρησιμοποιείται παραδοσιακά στην κινεζική και ινδική ιατρική. Το κύριο ενεργό συστατικό του ονομάζεται κουρκουμίνη, το οποίο δίνει στο κάρυ το κίτρινο χρώμα του. Αυτό το μπαχαρικό συμβάλλει στην καταπολέμηση πολλών ασθενειών, όπως φλεγμονές, καρδιακές παθήσεις και καρκίνο και λειτουργεί ως ισχυρό αντιοξειδωτικό.

You may also like