Πως θα αυξήσεις το κολλαγόνο στο δέρμα σου με φυσικούς τρόπους!

by Newsroom
Κοινοποιείστε το άρθρο

Πως θα αυξήσεις το κολλαγόνο στο δέρμα σου με φυσικούς τρόπους!

Το κολλαγόνο είναι μια ομάδα ινωδών πρωτεϊνών που ενισχύει τους ιστούς του σώματος και βοηθά το δέρμα να διατηρήσει τη νεανικότητά του. Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, συμβάλλει στην αύξηση της οστικής πυκνότητας, διατηρεί την ελαστικότητα του δέρματος, μειώνει την κυτταρίτιδα και λειαίνει την επιδερμίδα.

*Ποιοι είναι οι παράγοντες που μειώνουν τη σύνθεση κολλαγόνου από τον οργανισμό μας.

-Η ηλικία.
-Το άγχος.
-Το κάπνισμα.
-Η έκθεση στον ήλιο.
-Η συχνή κατανάλωση ζάχαρης.

*Ποιες είναι οι τροφές που βοηθούν στο να  ενισχύσουμε την παραγωγή κολλαγόνου στον οργανισμό μας. 

Νερό.
Το ακούμε καθημερινά και μας έχει γίνει εμμονή πλέον ότι είναι απαραίτητο να καταναλώνουμε 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα. Αν δεν το έχεις κάνει ήδη συνήθεια, πρέπει να το κάνεις άμεσα καθώς το νερό μπορεί να εξαλείψει όλες τις τοξίνες από το σώμα μας και παράλληλα να βοηθήσει στην αποκατάσταση των ιστών και των κυττάρων, αυξάνοντας κατά πολύ το φυσικό κολλαγόνο του δέρματος.
-Αυγά: 
Το ασπραδι,πέρα από πηγή πρωτεΐνης, είναι πλούσιο σε προλίνη, ένα πρωτεϊνογενετικό αμινοξύ που είναι απαραίτητο για την σύνθεση κολλαγόνου.
-Καρότα: 
Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, που συμβάλλει στην αποκατάσταση των επιπέδων του κολλαγόνου στην επιδερμίδα και βοηθά στην ανάπλαση και αναδόμηση των δερματικών κυττάρων.
-Ακτινίδιο:
Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, και η συχνή κατανάλωσή του βοηθά τον οργανισμό να παράγει περισσότερο κολλαγόνο.
-Αμύγδαλα: 
Είναι πηγή βιταμίνης Ε και χαλκού και όταν συνδυάζονται
με βιταμίνη C, προσφέρουν τα ιχνοστοιχεία που είναι απαραίτητα στην τελική φάση σύνθεσης του κολλαγόνου από τον οργανισμό.
-Ζωμός:
Όπως στον άνθρωπο, έτσι και στα ζώα, το κολλαγόνο βρίσκεται σε αφθονία στους συνδετικούς ιστούς, τους τένοντες, το δέρμα και τα οστά. Ο ζωμός από αυτά τα μέρη, διευκολύνει την πρόσληψη κολλαγόνου από τον άνθρωπο.
-Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: 
Ένα από τα πολλά οφέλη των πράσινων λαχανικών (μαρούλι, σπανάκι, σέσκουλο, λαχανίδα κλπ) στον οργανισμό, είναι ότι περιέχουν τον συνδυασμό τριών βιταμινών, Α, C και Ε, που είναι απαραίτητες για την σύνθεση κολλαγόνου της επιδερμίδας.
-Μύδια:
Είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, ένα μέταλλο που είναι απαραίτητο για την σύνθεση κολλαγόνου. Η ανεπάρκεια ψευδαργύρου προκαλεί δερματικές αλλοιώσεις, επιβραδύνει την ανάπλαση των κυττάρων, την επούλωση των πληγών και την αντιμετώπιση των φλεγμονών.
– Σόγια.
Μπορεί το γάλα και το τυρί σόγιας να μην είναι τόσο γευστικά όσο τα ζωικά, αλλά αν μάθεις τα οφέλη της σόγιας σίγουρα θα τα βάλεις στην καθημερινότητά σου. Η σόγια είναι ένα συστατικό που περιέχει πάρα πολλά αντιοξειδωτικά και γι’ αυτό μπλοκάρει την γήρανση του δέρματος. Αυτό γίνεται μέσω του κολλαγόνου που παράγεται φυσικά από το δέρμα μας, μετά την κατανάλωση προϊόντων σόγιας.
-Σκόρδο
 Περιέχει θείο και κάποια ακόμα οξέα που βοηθούν στην σταδιακή αποκατάσταση των ιστών και κυττάρων του δέρματος με αποτέλεσμα να δημιουργείται σταδιακά με φυσικό τρόπο το κολλαγόνο.Ας αρχίσουμε να το βάζουμε περισσότερο στη μαγειρική μας κι ας μην αγαπάμε ιδιαίτερα τη γεύση του
-Μούρα:
Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και Ε. Η βιταμίνη C συμβάλλει στην σύνθεση κολλαγόνου και η βιταμίνη Ε, έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση που προστατεύει τα κύτταρα που συνθέτουν το κολλαγόνο από τις τοξίνες. Επίσης προλαμβάνει τις βλάβες που προκαλεί η ανεξέλεγκτη δράση των ελεύθερων ριζών.
-Ζελατίνη:
Είναι ένα πρωτεϊνικό παράγωγο που προέρχεται από μερική υδρόλυση του κολλαγόνου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μαγείρεμα, να αναμιχθεί σε σούπες ή να προστεθεί σε ζωμούς.
-Σπιρουλίνα:
Είναι πλούσια πηγή γλυκίνης, ενός αμινοξέος που ενισχύει την σύνθεση κολλαγόνου από τον οργανισμό.
What’s your Reaction?
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Κοινοποιείστε το άρθρο

You may also like