9 συμβουλές σχετικά με τον διαβήτη, από τη Μαρία Ραφαέλα Σιούτα, Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Κοινοποιείστε το άρθρο

Η Μαρία Ραφαέλα Σιούτα, Διαιτολόγος  Διατροφολόγος, μας συμβουλεύει σχετικά με τον διαβήτη. 

Μια από τις επιπτώσεις της παχυσαρκίας είναι και ο σακχαρώδης διαβήτης, μια νόσος που ταλαιπωρεί πολύ κόσμο!

Ωστόσο το 70% των ατόμων με διαβήτη τύπου 2 θα μπορούσε να προλάβει την εμφάνιση της νόσου ακολουθώντας σωστή διατροφή και συχνή άσκηση!

Έτσι για να βελτιώσουμε διατροφικά τα επίπεδα γλυκόζης αίματος (κατ’ επέκταση τον διαβήτη) ακολουθούμε τους παρακάτω κανόνες:

✔︎ Μειώνουμε το σωματικό μας βάρος έστω σε μικρό ποσοστό 5-6% είναι αρκετό να βελτιώσει τους δείκτες υγείας.
✔︎ Μειώνουμε σημαντικά την πρόσληψη κορεσμένου λίπους σε επίπεδο χαμηλότερο του 30% των συνολικών ημερήσιων θερμίδων.
✔︎Προσλαμβάνουμε λιγότερα απλά σάκχαρα <10% των συνολικών θερμίδων της ημέρας.
✔︎ Προσλαμβάνουμε περισσότερες φυτικές ίνες 25-35γρ/ημέρα.
✔︎ Πολύ σημαντικό να κρατάμε σταθερό τον αριθμό των γευμάτων καθώς και τις ώρες που τα καταναλώνουμε.
✔︎ Κάνουμε ισορροπημένη κατανομή των υδατανθράκων (CHO) στα γεύματα.
✔︎ Πάρα πολύ σημαντικό επίσης, κάνουμε συχνές μετρήσεις σακχάρου με τον μετρητή, καθημερινά και ανάλογα το αποτέλεσμα προσαρμόζουμε το γεύμα μας.
✔︎ Κάνουμε επαρκή ύπνο.
✔︎ Δεν ξεχνάμε την άσκηση π.χ το περπάτημα σε καθημερινή βάση είναι αρκετά σημαντικό ώστε να βελτιώσει τα επίπεδα γλυκόζης αίματος και να αυξήσει την ινσουλινοευαισθησία.

Πηγή trikalaculture.gr

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Κοινοποιείστε το άρθρο

You may also like