9 συμβουλές σχετικά με τον διαβήτη, από τη Μαρία Ραφαέλα Σιούτα, Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Η Μαρία Ραφαέλα Σιούτα, Διαιτολόγος  Διατροφολόγος, μας συμβουλεύει σχετικά με τον διαβήτη. 

Μια από τις επιπτώσεις της παχυσαρκίας είναι και ο σακχαρώδης διαβήτης, μια νόσος που ταλαιπωρεί πολύ κόσμο!

Ωστόσο το 70% των ατόμων με διαβήτη τύπου 2 θα μπορούσε να προλάβει την εμφάνιση της νόσου ακολουθώντας σωστή διατροφή και συχνή άσκηση!

Έτσι για να βελτιώσουμε διατροφικά τα επίπεδα γλυκόζης αίματος (κατ’ επέκταση τον διαβήτη) ακολουθούμε τους παρακάτω κανόνες:

✔︎ Μειώνουμε το σωματικό μας βάρος έστω σε μικρό ποσοστό 5-6% είναι αρκετό να βελτιώσει τους δείκτες υγείας.
✔︎ Μειώνουμε σημαντικά την πρόσληψη κορεσμένου λίπους σε επίπεδο χαμηλότερο του 30% των συνολικών ημερήσιων θερμίδων.
✔︎Προσλαμβάνουμε λιγότερα απλά σάκχαρα <10% των συνολικών θερμίδων της ημέρας.
✔︎ Προσλαμβάνουμε περισσότερες φυτικές ίνες 25-35γρ/ημέρα.
✔︎ Πολύ σημαντικό να κρατάμε σταθερό τον αριθμό των γευμάτων καθώς και τις ώρες που τα καταναλώνουμε.
✔︎ Κάνουμε ισορροπημένη κατανομή των υδατανθράκων (CHO) στα γεύματα.
✔︎ Πάρα πολύ σημαντικό επίσης, κάνουμε συχνές μετρήσεις σακχάρου με τον μετρητή, καθημερινά και ανάλογα το αποτέλεσμα προσαρμόζουμε το γεύμα μας.
✔︎ Κάνουμε επαρκή ύπνο.
✔︎ Δεν ξεχνάμε την άσκηση π.χ το περπάτημα σε καθημερινή βάση είναι αρκετά σημαντικό ώστε να βελτιώσει τα επίπεδα γλυκόζης αίματος και να αυξήσει την ινσουλινοευαισθησία.

Πηγή trikalaculture.gr

You may also like